tirsdag 15. november 2016

45 dager igjen

Hei dere ♥
Ja, som tittelen sier så er det 45 dager igjen av doktorgradsarbeidet mitt, og det er grunnen til at bloggen har gått i dvale... Ikke at jeg er syk (med mindre smertene i nakken og armene kan telle som syk, da :/ ) - hverken sånn "vanlig", eller fordi jeg var i Japan for halvannet år siden.
Jeg fikk nemlig en litt bekymret melding i går, om jeg kanskje var blitt syk - feks etter å ha vært i Japan. I den sammenhengen (stråling og Fukushima og sånn) vil jeg anbefale dette innlegget som jeg skrev i Aftenposten etter ulykken. Jeg kan også fortelle at dersom det skulle være noe skummelt med strålenivået i Japan så ville det i alle fall være problematisk her i Norge - siden vårt strålenivå er høyere enn det i Japan, selv med det ekstra de har fått fra Fukushima-ulykken. (Nei, det er ikke en gang i nærheten av et farlig strålenivå i Norge - bare sånn i tilfellet noen skulle misforstå det jeg sier 😉)

Dagene mine nå går i kaffe, skriving, lesing, å lage figurer, tygge tyggegummi, litt tårer, og soving. Og sånn kommer det til å være frem til jul - mye PhD, og lite blogg (jeg lover å komme sterkere tilbake; dette er dvale, og bloggen er IKKE død!)

Selv om jeg ligger svært lavt på SoMe om dagen, så har jeg en Facebook-side, der jeg var live for en liten tid tilbake, og ga en update på arbeidet, og jeg tenker dessuten å gå LIVE igjen nå på fredag. Følg meg på Facebook --> HER
Hvis det er noe spesielt jeg burde svare på/snakke om, så legg gjerne igjen en kommentar; enten her på bloggen, eller på Facebook (eller snapchat).

Da vil jeg bare ønske alle en god kveld, og håper dere ikke glemmer meg helt nå i denne innspurtsfasen - det er ganske intenst, men jeg skal klare det ♥♥♥




1 kommentar:

  1. Инстраграмм остается самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это можно очень множество времени, поэтому гораздо лучше обратиться к спецам из Krutiminst.ru на сайт https://blocs.xarxanet.org/cepoblesec/2012/12/20/acompanyament-a-la-gent-gran-bon-nadal-i-felic-any-nou/

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...